петак, 30. септембар 2016.

Utisci o filmu...Djavo nosi Pradu

       Zdravo svima!!!Znam da me nije bilo jako jako jako dugo,ali postoje dva razloga.Prvi je škola,a drugi to što sam izgubila volju za blogom,ali se nadam da će se stanje popraviti.Za danas imam post o filmu koji sam skoro odgledala.Inače,pored ovog odgledala sam još jedan film pa očekujte post na tu temu uskoro.U ovom postu izneću svoje mišljenje o filmu ,,Djavo nosi Pradu."

  

Moje iskreno mišljenje je da je film dobar.Nisam baš ,,pala u nesvest",ali mi se jako svideo.Film prati mladu novinarku Andy (mislim da se tako piše) u njenom pokušaju da uspe radeći za ugledni modni časopis ,,Runway".Medjutim najveći problem je njena šefica Miranda koja očekuje nemoguće.Meril Strip je ozvrsno odglumila ulogu Mirande.Film je fokusiran na Andy-in rad u ,,Runway" časopisu i odnos izmedju nje i Mirande,ali pomalo prati i njen ljubavni život.Meni se jako dopao film.Prvo modni je,drugo nije težak za gledanje.Tako da bih vam ga preporučila za gledanje.

Link za gledanje OVDE.

To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svideo.Volim vas ♥♥♥



   

Нема коментара:

Постави коментар