уторак, 18. октобар 2016.

Moja playlista

       Zdravo svima!!!I nije me bilo jako jako jako dugo,ali škola me ubija.Nadam se da ću više vremena pronaći za blog.Za danas imam moju septembarsku (znam kasnim pola meseca) playlistu.Pa da počnem!!!


Toni Cetinski-Neka te odvede
Ovu pesmu čula sam na televizoru i jako mi se svidela.Emotivna je i ako ste tužni očekujte pokoju suzu kada je čujete.



Lady Gaga-Paparazzi
Ova pesma nastala je davno.Ponova sam se prisetila nje zahvaljujuci mojoj omiljenoj seriji Gossip Girl.U jednoj epizodi sa Serenom i Nate-om (moj omiljeni par) pojavljuje se ova pesme.Nisam obožavalac Lady Gage,ali eto...



Selena Gomez-Nobody
I naravno moja omiljena Selena!!!Septembar mi je bio tužan mesec,pa odatle i ova pesma.Jakoo emotivna pesma i jedna od mojih omiljenih!!!

To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svideo.Volim vas!!!
  

Нема коментара:

Постави коментар