недеља, 11. септембар 2016.

Moja playlista

       Zdravo svima!!!Nije me bilo odavno,ali stvarno imam mnogo privatnih problema,a i škola je počela tako da se nadam da me razumete.Za današnji post imam moju playlistu za mesec avgust,pa da počnem!!!


Hurt-Cristina Aquilera
Kao što rekoh imala sam puno problema i uz to je naravno išla i tužna muzika.Jedna od najemotivnijih pesama koju sam ikada čula.O tekstu nije potrebno govoriti,jer je fantastičan!!!

   

Back to December-Taylor Swift
Upravo ovaj video je prvo što ugledam kada udjem na Youtube.Toliko puta sam ga pogledala da sam zapamtila svaki detalj.Ne znam zašto,ali mnogo više volim ovu verziju,nego da gledam njen spot za ovu pesmu (iako je i on fantastičan).



Who Says-Selena Gomez
Čarobna pesme Selena Gomez.Pitam se da li je ijedna moja playlista prošla bez Selene.Obožavam je!!!Kada vam god ponestane samopouzdanja setite se ove pesme (tačnije teksta ove pesme) i biće vam bolje (verujte to govorim iz iskustva).Takodje možete pogledati video njene izvedbe ove pesme u Montrealu (makar ja mislim da je Montreal?!).Veoma je emotivan i uvek se naježim gledajući ga.Ono što ovu pesmu čini posebnom je tekst,tako da obavezno obratite pažnju.



Ovo je video iz Montreala!!!

To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svidja.Volim vas!!! ♥♥♥

6 коментара:

  1. Odličan post. Playlista je odlična. Pesmu Hurt sam čula i predivna je kao i pesma Taylor Swift. Nisam toliki fan Selene Gomez tako da zadnje pesme i nisu nešto..

    Story Of Dream Girl

    ОдговориИзбриши
  2. Poslušaću ove pesme,ali napominjem da ja od prošle godine ne simpatišem toliko stranu muziku. Do te famozne prošle godine,moja playlista je svakako ličila na tvoju,ali kao što se godine menjaju,menjaju se i razmišljanja i stavovi. U nekim obeshrabrujućim trenutcima,pronašla sam utehu u BS-u, THCF-u i raznim drugim sprskim rep - grupama. Poslušaj ponekad i taj rep fazon,bar neku pesmu. Oduševićeš se ! :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno.BS ima zaista jake pesme i odslusam ponekad neku.Meni strana muzika vise pomaze u teskim trenutcima pa sam se mozda iz tog razloga opredelila za nju.Sigurna da cu poslusati i neke rep pesme.Hvala ti ♥♥♥

      Избриши
  3. Super ti je lista i za sve pjesme sam čula i poslušala sam ih i bile su super . Imaš super blog i postovi su ti originalni i super . Samo tako nastavi .
    P.S.Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ОдговориИзбриши