понедељак, 14. септембар 2015.

Moji omiljeni citati

       Zdravo društvo!!!Vikend je završen.Ja sam tužna i besna u isto vreme.Mrzim ponedeljak.Ali dobro...Danas nisam išla u školu,pa ću verovatno danas izbaciti dva posta.Za ovaj post sam vam pripremila moje omiljene citate.Nadam se da se ne ljutite zbog toga što će većina posta biti u slikama,ali prosto mislim da je lepše da stavim sliku,nego tekst.Uglavnom imam i citate na engleskom i citate na srpskom jeziku,pa da počnem!!!

   


Jedan ljubavni citat.


Jedan od mojih omiljenijih pisaca,Ivo Andrić.


A ovo je jedan životni citat.Ja ga obožavam.


I za kraj Meša Selimović.Njegovi citati su mi najomiljeniji,jer su vrlo poučni i bez nepotrebnog filozofiranja.


To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svidja.Volim vas!!!♥♥♥



Нема коментара:

Постави коментар