субота, 12. септембар 2015.

Blogerke koje volim 2.deo

       Hi people!!!Prvo da vam se izvinim zbog neaktivnosti zadnjih nekoliko dana.Imam jako puno obaveza,pa ne stižem ni da pogledam blog.Moram da vam kažem da sam jako uzbudjena,jer čekam neke poklone,pa ako stignem pisaću post i o tome.Uglavnom,danas imamo blogerke koje volim drugi deo.Pa da počnem!!!
  
   


1.Zoella
Ja obožavam Zoellu.Mislim da je ona pravi uzor mladim devojkama.Ona je jedna od retkih osoba koju nije blam da pokaže da ni ona nije savršena i da i ona ima probleme.Veoma je simpatična i ima jako sladak britanski ankcenat.Njeni videi su veoma zabavni i uvek me oraspolože.

2.Zorannah
Ona je jedna od prvih blogerki koje sam počela da pratim.Ima jako korisne savete.Ja iskreno najviše volim da gledam njene vlogove,iako ih nema puno.Takodje obožavam i q&a videe,kao i videe koje snima sa Milicom ili Stašom.


P.S.:Još jednom IZVINITE zbog neredovnih postova potrudiću se da ih od sada češće postavljam.

Volim vas!!!♥♥♥

Нема коментара:

Постави коментар