уторак, 8. септембар 2015.

Kako da ne zakasnite u školu

       Zdravo društvo.Dugo sam razmišljala šta da napišem u ovom postu i onda sam se setila mog najvećeg školskog problema.Budjenje za školu!!!!!Odmah da vam kažem da sam ja potpuno pogrešna osoba za davanje saveta tipa kako se brzo probuditi,okupati,istuširati,spremiti,itd.Ja sve što radim,radim polako,čak i presporo.Tako da ako vam ovi saveti ne pomognu bolje spremite dobar razlog kašnjenja.Počinjem!!!

1.Spakujte knjige uveče
Tako ćete uštedeti 5 minuta.

2.Stvari koje ćete obući spremite uveče,tako da ih ujutru samo zgrabite i obučete
Tako ćete uštedeti još dodatnog vremena.Uostalom nećete se od ranog jutra nervirati kako nemate šta da obučete.



3.Navijte alarm pet minuta pre nego što želite
Jer ćete tako imati vremena za ono čuveno još pet minuta.

4.Gledajte da muzika bude što glasnija 
Nešto kao hevi metal.Dobro ne morate baš to,ali ako želite da se što pre probudite,nikada,ali NIKADA nemojte za ton alarma staviti Mocarta,Betovena i ekipu.To vam kažem iz iskustva.



Nadam se da sam vam,makar malo,pomogla.Ali ako ste slični meni,verujte,nema te pesme i nema tog alarma koji vas može probuditi.


               Volim vas!!!

Нема коментара:

Постави коментар