понедељак, 7. септембар 2015.

Autfiti za kišne dane

       Zdravo društvo!!!Danas je jedan kišni dan.Znam da mnogi ne vole kišu,ali ja je obožavam.Znam da to zvuči čudno,ali više volim kišu nego one pretople sunčane dane.U ovom postu odabrala sam dva,po meni,jako lepa autfita.Pa da počnem!!!



1.Ono što mi se posebno dopada u ovom autfitu je kombinovanje ljubičaste i žute boje.Ja ljubičastu obožavam,dok žutu jako retko nosim,tako da je ova kombinacija idealna.Zatim imamo ovaj džemper ispod kojeg bih ja uglavnom nosila neku beli majicu sa natpisom.Umesto farmerki možemo obući i crne helanke,ali mislim da su farmerke bolji izbor.Zatim slede ove preslatke mindjuse i narukvice koje ja mnogo volim.I naravno kišobran koji upotpunjuje ceo izgled.



2.Ovaj autfit bukvalno obožavam.Duks je presladak i odlično se slaže sa crnim pantalonama.Samo što bih ja umesto pantalona obukla crne helanke.Mislim da su baletanke odličan izbor uz ovu kombinaciju,mada ako neko ne voli baletanke (a sumnjam da ima takvih) može da obuje patike.Frizura mi se jako dopada,kao i narukvica.A ova torbica se odlično uklapa u ceo autfit.


       To je to što se tiče ovog posta.Volim vas!!!

Нема коментара:

Постави коментар