недеља, 6. септембар 2015.

Blogerke koje volim

      Hello people!!!Još jedan vikend je završen.Nekako svaki ponedeljak za mene predstavlja noćnu moru.Pogotovo ako moram rano da ustajem,zbog škole.Ne razumem zašto kada već moram da idem u školu,moram da se budim i u 7:00.Zašto prosto časovi ne počinju u 15:00,kada se naspavamo kao ljudi.Ali dobro,u ovom postu želela sam da pišem o blogerkama koje pratim,ali kako to obično bude kod mene,skrenula sam sa teme.Zato da ne bih još više dužila počinjem!!!

1.Bethany Mota
To je blogerka ili jutjuberka,kako god,koju ja prosto obožavam.Ona je toliko pozitivna i harizmatična.Koliko god bila tužna njeni videi me oraspolože,i možda je zato toliko volim.Ima predobre #backtoschool savete i u svakom novom videu širi ljubav i pozitivnu energiju




2.My life as Eva
Ili samo Eva.Jako je slična Bethany.Na njenom jutjub kanalu možete pronaći mnogo smešnih videa o životu skoro svakog učenika.Sem toga možete naći veoma korisne savete i naravno outfit ideje.

     
       Eto to je to što se tiče prvog dela ovog posta.Drugi deo postavljam za par dana.Volim vas!!! ♥♥♥

Нема коментара:

Постави коментар