субота, 5. септембар 2015.

#Outfitforschool

      Zdravo društvo!!!Škola samo što je počela,a meni već nedostaje raspust.Kad samo pomislim na sve nervozne profesore,koji uživaju u maltretiranju učenika,pa na sva "noćna druženja" sa knjigom...Uhh nije mi dobro.HOĆU RASPUST!!!
      Ipak pravu zabavu predstavlja mi spremanje pred polazak na časove.Zbog toga,odlučila sam da na svakih nekoliko dana objavljujem #outfitforschool postove.Pa da počnem!!!



Ovaj outfit je za malo toplije dane.Majica mi se mnogo dopada,a sa ovim pantalonama još lepše izgleda.Frizura koju ja obožavam jeste ova pundja.Sandale mi se odlično uklapaju sa pantalonama,a ovaj ranac upotpunjuje izgled.I na kraju tu je nakit,mindjuše i prsten.


      Nadam se da vam se svidja ovaj post.Volim vas!!! 

Нема коментара:

Постави коментар