недеља, 20. септембар 2015.

5 razloga za kašnjenje

       Hi people!!!Kako ste?Ja sam danas u nekom pozitivnom raspoloženju.Za danas imam jako zanimljiv post,5 razloga za kašnjenje.Ja sam neko ko uvek kasni i neko ko obožava da spava.U mom odeljenju već su navikli da kasnim,tako da me ni ne pitaju za razlog kašnjenja.Mislim da idem na živce svim nastavnicima kod kojih imam prvi čas,ali dobro...Evo mojih 5 razloga za kašnjenje!!!

1.Bila sam kod zubara
Ovo kažem skoro svaki put kada zakasnim.Mislim da su svi provalili da lažem,ali koga briga šta misli nastavnik.

2.Kasnio mi je bus
Ova laž može da prodje jedino ako živite daleko od škole,pa morate da dolazite gradskim prevozom,ili ako nastavnik ne zna gde živite.

   



3.Uspavala sam se


Ovo za mene nije laž.Uglavnom kada kasnim u školu kasnim iz ovog razloga.Mada to nikada ne kažem kada sam popodnevna smena.





4.Nije mi zvonio alarm


Ili pokvario mi se alarm.Uglavnom,ovo može pomoći kada ste prva smena.









5.Bila je gužva u pekari
Svratila sam da kupim užinu,a u pekari je bila velika gužva i zakasnila sam.Ovo je nešto toliko glupo i moglo bi da prodje samo kod nekoga ko nema mozak.Ali dobro,pokušajte.

To je to za ovaj post,nadam se da vam se svidja.Volim vas ♡♡♡




Нема коментара:

Постави коментар