четвртак, 28. јануар 2016.

#Moja playlista

       Hi guys!!!Nije me bilo celog meseca i jako mi je žao zbog toga.Stvarno izvinite,ali prosto raspoloženje mi je bilo jako depresivno pa nisam želela da to prenosim na vas.Ali dobro...Za danas imamo #mojaplaylista.Pa da počnem!!!



Selena Gomez-The Heart Wants What It Wants
Sigurno ste već primetili kako mi je Selena postala jedna od omiljenih pevačica.Ovu pesmu  Iz ne znam kog razloga sam čula tek sad i postala mi je omiljena.The Heart Wants What It Wants i Same Old Love su možda najbolje pesme koja sam ikada čula.



Marija Šerifović-Ne voliš je znam
Mislim da je pravi naziv pesme ovakav,ali nisam sigurna.Uglavnom jedna prelepa balada koju upravo sada pevam.



Saša Kovačević-Gde smo moja ljubavi
Još jedna srpska pesma i još jedna pa moglo bi se reći balada.Ima odličan spot,ali nažalost moj telefon je takav da spot za pesmu ne mogu staviti u post.

To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svideo.Volim vas ♥♥♥
   

Нема коментара:

Постави коментар