петак, 13. новембар 2015.

Fashion Tag

       Hi guys!!!Konačno petak.Ne znam da li znate,ali izašao je novi album One Directiona i par pesama koje sam čula su me oduševile.Ali dobro...Za ovaj tag nominovala me je Lejlas life sa bloga Make it shine (klik na blog i učlanite se,jer je blog stvarno sjajan) i moram da joj se zahvalim i da kažem da je sjajna blogerka i da se nadam da će uspet u svetu blogovanja.Pa da počnem!!!


   

1.Da li pratiš modu?
-Dap

2.Farmerke VS trenerke
-Hmmm farmerke?!Obožavam uske farmerke,a sa druge strane trenerke su udobnije...Ipak mislim da biram farmerke,jer mislim da na meni lepše izgledaju farmerke,a ne trenerke :)

3.Stavi sliku majice za koju misliš da je in


4.Koja ti je omiljena modna marka?
-Ne obraćam pažnju na marke,kupujem samo ono što mi se svidja.Ali volim Victoria Secret i Chanel

5.Koju kombinaciju najviše voliš da nosiš?
-Duks,farmerke ili helanke i patike

6.Da li više voliš duboke ili kratke čizmice?
-Kratke

7.Da li voliš kape?
-Iskreno,ranije ih nisam volela,ali sada ih obožavam

8.Da li misliš da su šljokice na usnama in?
-Meni se lično ne dopadaju

9.Koliko ti vremena treba za ulepšavanje?
-Jako dugooo.Još ako se računa i tuširanje to traje čitavu večnost

10.Koji beauty tretman najviše mrziš?
-Kao i većina devojaka,depilacija :(

11.Šta se nalazi u tvojoj kozmetičkoj torbici?
-Krema za ruke,labelo,parfem(bez kojeg ne izlazim) i još mnogo toga...


Ovaj post sam uspela da napišem iz petog pokušaja,jer pišem preko telefona i non-stop mi se isključuje.Tako da ako je bilo gramatičkih grešaka izvinite.Nadam se da vam se post svideo.Volim vas ♥♥♥




   
   
   
   

Нема коментара:

Постави коментар