четвртак, 4. август 2016.

Moja playlista

       Zdravo svima!!!Kako ste?I verovali ili ne počeo je avgust!Ovo mi je pomalo zastrašujuće,jer za manje od mesec dana polazimo u školu.Sve u svemu za danas imam listu pesama koje sam najviše slušala u julu,pa počnimo!!!



Little Mix-Move
Kao što ste verovatno primetili u mojoj prošlomesečnoj playlisti postala sam veliki obožavatelj Little Mix-a.Ova pesma mi je nekako brzo ,,ušla u uši" i obožavam je.



Ceca-Dobrotvorne svrhe
I pomalo neobično za mene,ali i jedna srpska pesma se našla ovde.Cecu ponekad slušam,a sa njenog novog albuma volim još i Andjeo drugog reda kao i mnoge druge.





Alan Walker-Faded
I naravno...Koliko sam samo puta čula ovu pesmu kako na radiju,tako i na televiziji.Sve u svemu odlična pesma.

To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svidja.Volim vas ♥♥♥




   

2 коментара:

  1. Post je odličan. Ne slušam nijednu pesmu, ali preporučila bih ti Katy Perry - Rise.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno ♥ Nisam je cula,ali svakako cu je poslusati.Hvala na predlogu ♡

      Избриши