четвртак, 30. јун 2016.

Najlepši poznati parovi

       Zdravo svima!!!Kako ste?Ja se borim sa visokim temperaturama kako znam i umem.But anyway...Danas sam spremila jedan post o poznatim parovima.Pa da počnem!!!

   

Mila Kunis i Ashton Kutcher
-Ne znam da li ste znali,ali Mila Kunis je jedna od mojih omiljenih glumica.Ona i Ashton su savršen par.Stvarno su preslatki zajedno.Inače,pošto se oboje bave glumom ja jedva čekam neki film u kojem ću ih videti zajedno.


Shakira i Pique
-Ja obožavam Shakiru.Ona ima onaj slatki akcenak kada priča na engleskom.Pique i ona su stvarno preslatki zajedno.Inače,imaju dvoje dece i to dva dečaka.


Gigi Hadid i Zayn Malik
-Gigii!!!Ona je moj omiljeni model.Presavršena je.One Direction veoma volim,ali otkako je otišao,Zayn se mnogo promenio i ja ga više ne pratim.Nemam ništa protiv njega,ali ne pratim ono što on radi.Ovaj par se našao na mojoj listi samo zbog Gigi (koja je SAVRŠENA).


Taylor Swift i Calvin Harris
-Par koji je raskinuo pre neku nedelju.Bili su preslatki zajedno.Taylor je sada u vezi sa nekim Tomom,ali mislim da su ona i Calvin bili lepši par.


Selena Gomez i Niall Horan
-I jedan par koji nije zvanično bio zajedno,ali se šuškalo da su u vezi.Kao što sam rekla One Direction mnogooo volim,a Selena je jedan od mojih idola.Svakako bi bili savršen par.

Ako primetite da nešto nije uredu sa slikama recite mi u komentarima,jer imam nekih problema na Bloggeru,pa ne znam da li su slike normalne.

To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svideo.Volim vas ♥♥♥






Нема коментара:

Постави коментар