субота, 14. мај 2016.

Ocenjujem izgled...Belle Hadid

      Zdravo svima.Imala sam tešku nedelju u školi i sve testove koje sam imala uradila sam užasno tako da me sutra čeka celodnevno druženje sa knjigom.Danas ću malo komentarisati street style Belle Hadid.Inače njena sestra je Gigi Hadid i ne znam da li sam napomenula u nekom od prošlih postova,ali ja Gigi stvarno obožavam.Pa da počnem!!!

   

-Crno-bele kombinacije nikada ne izlaze iz mode.Helanke super,kaput super,štikle super...Jedino što mi se ne svidja je ova majica ili šta god.I da torba se odlično uklopila u ceo outfit.Ocena 9/10


-Jao Bože zaljubljena sam u ovaj outfit.Majica,suknja sve sve sve je savršeno.Iako retko kada obuvam cipele sa suknjom u ovoj kombinaciji stvarno izgleda fantastično.Ja lično više volim da oblačim neke malo tamnije boje(ne oblačim sve crno ili tako nešto,nego volim tamnije varijante ljubicaste,plave,crvene...) pa mi je ovaj outfit pun pogodak.Ocena 100/10


-Super kombinacija.Džemper je super,torba takodje.Ne svidja mi se gornji deo farmerki.Štikle su super.Sve u svemu ocena 9/10

To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svidja.Volim vas ♡♡♡


4 коментара:

  1. Ja inače prvi put čujem za ovu devojku ali je njen stil stvarno odličan. Druga kombinacija je totalno u mom stilu i blagorečeno je da sam oduševljena. :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Za Bellu sam prvi put čula pre neki dan u HEJ! časopisu i zaista je prelepa.Odličan post ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --novi Collab post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom.Ja malo vise volim njenu sestru Gigi od nje,ali i Bella je prelepa ♥

      Избриши