петак, 22. април 2016.

Kako da znaš da li mu se svidjaš?

    Zdravo svima!!!Kako ste?Malopre sam se dva sata raspravljala sa drugaricom oko dečka za kojeg ja smatram da je zaljubljen u nju,a ona se ne slaže sa tim.Upravo mi je to dalo ideju za ovaj post.Pa da počnem!!!

  

Ahh momci!!!Ko još njih razume?Lakše bi mi bilo da protumačim tekst pisan hijeroglifima,nego da li se njima svidja neka devojka.Ja njih delim u dve grupe:na kretene i na one stidljive koji su ustvari prikriveni kreteni.Bilo kako bilo,ako i ti sumnjaš da se dopadaš nekom momku ovo su znaci da si upravu.

1.Smeška ti se
Iako ama baš ništa nije smešno,svaki put kada ga pogledaš,on ti pokloni osmeh u uglu usana.To naravno ne znači dvadesetominutno smejanje na glas,već samo mali osmehčić(kakva reč bravo Tijana).

2.Uvek je tu negde 
Bilo da si u hodniku,školskom dvorištu ili učionici on je uvek tu negde.To ne mora biti siguran znak,ali verovatno samo želi da ga primetiš.


3.Zadirkuje te
Gurka te u prolazu ili se šali na račun tvoje nespretnosti?Velike su šanse da mu se svidjaš.

4.Trudi se da te nasmeje
Dobila si lošu ocenu ili ti samo nije bio dan,ali onda je naišao on i na licu ti se pojavio velikiosmeh.Pokušava da te nasmeje iako to možda podrazumevalo glupiranje pred ostalim učenicima,verovatno mu se svidjaš.

Ovo nisu sigurni znaci,ali je vrlo verovatno da mu se svidjaš ako radi ove stvari.I zapamti momci su komplikovana bića tako da ni oni sami ne razumeju sebe.Opusti se i posmatraj njegovo ponašanje,ako se i on tebi svidja uzvrati mu istom merom.Srećno!!!

To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svidja.Volim vas ♥♥♥




6 коментара: