понедељак, 7. март 2016.

#Moja playlista

       Zdravo svima!!!Ne znam za vas,ali ja ovog meseca samo jedem.Ne smem ni na vagu da stanem,jer se plašim da vidim koliko sam se ugojila.Ali nema veze lakše mi je da ne znam...But anyway.Nadam se da vam je ovaj,za dan produženi,februar lepo prošao.Ja sam ga uglavnom(kao i svaki mesec) provela na youtubu.Ponekad se stvarno zapitam šta bih ja radila da nema youtuba.Uglavnom,danas ću pisati o pesmama koje sam slušala u februaru.Počinje
m!!!


-Policeman
Izvinite na ovakvom videu,ali nigde ne mogu da nadjem originalan video za ovu pesmu.Drugarica mi je rekla za nju i od tada mi ne izlazi iz glave.



-Kraljica u zlatu
Ne slušam baš cesto narodnjake,ali od kad sam čula ovu pesmu ne prestajem da je pevam.Ovo je ujedno i jedina pesma koju znam od Adreane Čekić,ali je stvarno predobra.



-On the floor
Ove godine sam totalno u nekom R'n'B,rep fazonu.Nemam pojma šta mi je,ali najveći deo svog vremena slušam nešto ovakvo.Jennifer Lopéz obožavam i ovo mi je njena omiljena pesma.

To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svidja.Volim vas!!!

Нема коментара:

Постави коментар