петак, 6. новембар 2015.

Ocenjujem stil...Kendall Jenner

       Hi guys!!!Ne znam kako je kod vas,ali meni je danas počeo kao neki mini raspust tako da ću se verovatno malo više posvetiti blogu.Dugo sam razmišljala o temi za ovaj post i odlučila sam da ocenjujem stil Kendall Jenner.Pa da počnem!!!

   

-Ovaj outfit mi se veoma dopada.Majica je veoma slatka i sa crnim pantalonama se odlično uklapa.Štike su mi predobre.Sve u svemu ocena:10.


-Sa crno-belom kombinacijom nema promašaja.Majica sa natpisom prekrivena crnom jaknicom je prosto savršena.Ove crne helanke(ukoliko se ne varam) se odlično uklapaju.Ne znam zašto,ali ja ovakve cipela ne volim da nosim.Na drugima stoje lepo,ali ja to nikada ne bih obula.Ocena:10


-Ja kao veliki ljubitelj košulja ne mogu da dam ovom outfitu ocenu manju od 10.


-I opet crne pantalone.Počinje da me podseća na mene,jer ja obožavam crne pantalone,helanke...Obična bela majica sa ovom plavom jaknom izgleda veoma lepo.Jedino što mi se ovde ne svidja jesu cipele ili šta god da je obula.Ocena:9

Sve u svemu imamo jako sličan stil oblačenja,pa možda zbog toga ne mogu da nadjem velike mane njenim outfitima.

To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svidja.Volim vas ♡♡♡


Нема коментара:

Постави коментар