петак, 16. октобар 2015.

#Filozofiram o...Osobine koje volim kod ljudi

       Hi people!!!I konačno petak!Već nekoliko dana razmišljam o temi za ovaj post i odlučila sam da malo filozofiram o osobinama koje cenim kod ljudi.Pa bilo bi bolje da počnem!!!
       -Iskrenost
Ja sam veoma iskrena osoba.Ne volim kada me neko folira ili kako se to u žargonu kaže farba.Možda upravo zbog toga ovu osobinu veoma cenim kod drugih ljudi.Znam da se jako iznerviram kada saznam da me je neko slagao,i to je možda najčešći razlog mog svadjanja.

   

-Kada je neko duhovit
Obožavam duhovite,odnosno zabavne ljude.Cenim osobe koje umeju da me zasmeju i u najtežem trenutku.Kada kažem da je neko duhovit,ne mislim na one ljude koji ponižavanjem drugih pokušavaju da budu zabavni,već mislim na sve one užasno smešne osobe od koji vas zaboli stomak od smejanja.


-Volim pozitivne ljude
To su oni ljudi koji prosto zrače nekom super-super-ekstra energijom.Obožavam takve osobe,jer su u stanju da vam ulepšaju i one dane kada ne želite da ustanete iz kreveta.


To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svidja.Volim vas ♥


Нема коментара:

Постави коментар